viernes, 25 de septiembre de 2009

EL MANDALA DEL 15è ANIVERSARI




Ja fa 2 anys que el taller de Mandalas s'ha convertit en una activi-tat habitual.
Mandala significa cercle.És el símbol que transmet la idea de totalitat, integritat al voltant d'un centre. I segons els budistes tibetans,"és la matriu o model dun univers perfecte".
A Jardinets el taller de Mandalas, ens serveix per treballar l'autoacceptació, el recolliment,la relaxació,...
La confecció col.lectiva d'aquest mandala va ser una de les activitats del 5è aniversari del centre.


















2 comentarios:

  1. Caram 15 anys ja !! Felicitas !!

    I per celebrar-ho i compartir la importància de la vostra feina, us explico una anècdota, un record que guardo d'un dels dos àvis que vaig coneixer.

    Jo vaig coneixer la meva àvia per part del meu pare, Maria es deia, i quant era petita, li deixava el meu llit i jo dormia al menjador en un matalàs de càmping durant dos mesos. Era el temps que la guardava cada germà a casa perque la iaia, ja no tenia res més que els seus fills i nets, i a casa meva, aquest tipus de centre encara no existia i no sé si avui en dia n'hi han .
    La iaia sempre parlava en galleg i deia... "tu estudia i no seas burra como yo". I jo sempre li repetia " tu de burra no tienes nada". I llavors li ensenyava el que havia après al col.le. La iaia no deia res però se li dibuixava un somriure que m'encantava i en acavar la meva classe li deia... "i ahora eres aún menos burra".
    Al dia següent repetia la operació i la iaia en acavar em pagava els meus honoraris amb... una galleta Maria !! Ja us asseguro jo que tenia classe amb ella tots els dies !

    Dença em miro amb altres ulls les galletes Maria i quant sento dir als avis coses que no entenc m'imagino a mi de gran explicar aquesta història a mitjes i que ningú m'entengui.

    Si us plau, seguiu !

    Angi

    ResponderEliminar